bubbelbad

hej !

dålig uppdatering , jag vet ;)) xd

men aja ..

snart ska jag ta me mej datan in i badrummet o ta ett bubbelbad , o njuta av värmen !
håller ju på att bli sådär sjuk ;s

igår köpte jag ; skjal (stav) , två tröjor o ! :d
va på café me mormor , morfar o ove (morfars bror) , hehe !
han ä så rolig , asså morfars bror ;ppp

vet ni jag har fått uggs / ugs , stavningen får ni väl klaga på ;)
300 kr på skokanonen (vuxenstorlek) o 250 kr (barnstorlek)
sjukt snygga ivf , jag köpte bruna , de fanns inte bige (stav) som jah ville ha ;s
men då fick de bli bruna ist :p


ungefär den färgen tror jag , (googlebild)


det kmr ett inlägg med ett par sjukt bra låtar :D

pusssss

Kommentarer
Postat av: Malin

najs! ;p själv ska jag köpa ett par svarta (a)

2010-10-24 @ 11:47:03
URL: http://mengrymt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0