nu fattar jag ingenting

tja !

ca en timme sen jag åt frukost xd
alla i skolan har fullt upp me allt , tiden hemma går super duper sakta :/

pappa o jag (kanske sigrid) ska baka kladdkaka o sockerkaka .. drf att sigrid ska ha me sig en liten bit kladdkaka te skolan för dom ska typ ha disco på fredag o-o
o sockerkakan ska vi ha me oss te gusavsvik :ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

stella sover i soffan idah igen XD

rubriken ...
ahh , jag kollar ju runt på en del bloggar o då kom jag fram te en blogg som de stod mina föräldras blogg/hemsida .
hemsidan säger vi att de heter xd
den va länkad o då fick jag typ frispel , fattade ingenting XD
aja , ska fråga pappa vem de ä sen xd
ni kanske inte fattade va jag menade men men ..

tjauo §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0