sjuk

hej mina små raringar ! :d xdd

sjuk , fick åka hem från skolan ! ;((((
så jah kunde ju inte va mä sanna :(((((((((((((((((((((((((((((((((
åh ,, jah som hade längtat så jävla mkt ,.
aja , bättre att bli frisk en att gå te skolan o va sjuk , lr hur ?!

vi får väl se om sanna o jah ä ngn annan dah i veckan :d

när jah hade kommit hem efter att pappa kom o hämtade mej , gick jah raka vägen upp te rummet o hämtade en av mina kuddar o mitt täcke !
tar av mej de stuper-kvarten , så jävla jobbigt .
men ska nog ta ett glas med is så går nog febern ner ((:

har inte tagit ngn alvedon för de finns bah vuxen-alvedon o flytadealvedon , usch .. jah hatar vuxen-alvedon o flytande alvedon !
får va utan så länge .

de blir nog gustavsvik , marieberg o IKEA på lördag ! :DDDDDDDDDD
tove o carina kmr nog o sover över hos oss på fredagen så vi kan åka så tidigt som möjligt te gustavsvik osv !!

pappa håller på att göra lite mat så de blir nog bra att få i sig i min sjuka kropp ;s

inlägg senare idag , hoppas vi !
men jah kan nog lova att de blir ett te inlägg :dddd

peace §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0