algrens bilar & regn , ingen bra kombination xd

hej !

många inlägg på en dah !
men denhär dahn har väl vart som man vill ha den typ , xd

har nyss ätit upp alla algrens bilar o jah hör hur de regnar utanför , uschh !
kanske ska stänga mitt fönster , de kanske blir ruttet om man har de öppet när de regnar ? xd
hoppas att de inte blir de för jah orkar inte stänga fönstret .

ikväll blire alice i underlandet , den nya asså !
mä min trollunge , sigrid ! hahahahaha
popcorn & nötter ;ddddddd

pappa drog ut på ett eftersök , på en älg !
jah ville hänga me men fick inte , om jah skulle få så skulle jah säga att jah inte ville mä ändå typ ..
asså de regnar för mke !
så man ä ensam hemma mä syrran !
vi spelar lite nice musik o hare gött ! :pppppppppppppppppppp

vi tittar på min lilla tv när i ska kolla på film , de blir bäst så ! :dd
sigrid o jah bombar mä foton , lr vi tar massa foton ;pp

ful bild jah vet , ni behöver inte säga dä ! ;p


snart tar jah på mej min mjukisdress !
lr pjysseeeen , hahaha ! xd
o fixa iordning håret lite snyggt ;d

ett ganska långt inlägg , fast de ä ju bra för då får jah ju ur mej all insperation .. xd

imorron så har jah inte så mke planerat , ska ut på jaktmarken o fixa tornen o alla pass !
skönt att komma ut i skogen o fotta lite :dd
blir mke foton så ni får se hur de ä !

puss&kram
hed <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0