she's the man !

hej !

har typ nyss haft lite fotbad o tänkte ta ngt o äta snart !
fotbadet .. asså jah o min syster tänkte på de igår men vi hann inte .
haha !

om en stund så ska jah packa för jah ska ju te mamma senare ikväll efter fixandet på jaktmarken .
så kläder , smink o allt annat åker ner i en resväska o hem te mamma !
där blire oxå inlägg såklart , tänker ALDRIG sluta blogga de ä så jävla kul :dddd

ska försöka hitta she´s the man , en fim asså !
den ä nog sjukt bra , alla säger typ dä ;ppp


jah har fått den av frida , tidningen alltså !
jah får den typ två gånger i månaden , asså tidningen .
men jah tappade bort den för ett tag sen , ;// !
inte bra hed , skäms på dej ...

min outfit idah :

väldigt dålig bild , så ni får säga va ni tkr !
inte såndär bild som jah brukar ha !
shortsen älskar jah så dom blir väl mke andvända .
lr jah älskar ju typ alla mina kläder men men ...


puss på er så länge ! :*<3

Kommentarer
Postat av: ebba corneliusson :)) <3

vart köpte du glasögona ?

2010-08-10 @ 21:01:33
Postat av: hedwig <3

svar :

i lysekil xd <3 :ddddddd

2010-08-10 @ 23:35:06
URL: http://hedlinn.blogg.se/
Postat av: ebba corneliusson :)) <3

Okej men dom finns säkert på marknaden på katrineholms veckan oxå för jag skulle vilja ha sånna. *!!!

2010-08-11 @ 15:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0