en lätt en ;)

hej igen !

i veckans gåta så blir det en lättare gåta , hehe !
en väldigt lätt gåta .
så det blir inget hjälp-svar xd


vad står färgerna för ?
grön =
gul =
röd =

väljer vinnare nästa tisdag , lycka t ! ;)


men idah har jah väl inte gjort så mkt , vart ute mä nga vänner , ute i skogen alltså .
såklart så ä smidige bertil framme o ska slänga sig för att ta en pinne o skrapar upp hela handen så de nästan typ liksom sprutar blod , okej jag överdrev men det kom blod :(
synd om mej ;((( 
så när jag kom hem så fick jag plåstra om allt o så ! (:

men ikv så ska jah bah ta de lungt , ta en dusch eftersom jag har vart i skogen xd
jah vet att jah varierar på : jah & jag , hehe , blandrar lite xd ;)
ni får leva mä de helt enkelt :d

juste jah kanske ska säga priset som man vinner om man svarar rätt på veckans gåta .
men vinner ju en header , som jah gör iordning med dina foton , som du vill ha det helt enkelt :d
när jah har köpt en system kamera så kanske man kmr få vinna en dag me mej så fottar jah fotton te en header o gör iordning headern när jah kmr hem !
men somsagt man vinner just nu bah en header !
lycka till :D

puusss & kkraamm skumbannaan :D <3

Kommentarer
Postat av: aaaaaannnnnna !

RAAAAASSSSTTTTA ! :D <3

2010-10-12 @ 21:09:06
URL: http://aannazweiniger.blogg.se/
Postat av: ebba

röd-kärlek?

grön-skog?

gul-sol?



nej bara gissaaa

2010-10-13 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0