va tävlingen svår att förstå ? o.0

hej hopp !

ett te inlägg .

människor som besöker denna blogg värkar inte förstå hur tävlingen går till .
har fått en kommentar ; RRRRRAAAASSTTTAAA ! :D <3
tror jah de stod , men asså jah menade va färgerna STOD för ,.

vi tar det igen ...


kolla här , det ä ju färger på armbandet !
vad står dom för ?
vad står grön för , vad står gul för o vad står röd för ?
liksom ni kanske inte fattar va jah menar men då får ni väl .. försöka ivf !
gul har en viss betydelse , grön med o såklart röd med !

klura på denna gåta , så ser jah ut nga vinnare nästa tisdag !

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Röd:Symboliserar de förtryckas lidande och blod.

Gul:Är lejonets färg,men repesenterar även jordens rikedom.

Grön:Står för jorden,livet och utväcklingen.

2010-10-13 @ 16:42:34
Postat av: Therese <3

grön: Mitt sköna gröna land

gul: med rikedomar av guld

röd:ska jag försvara med mitt hjärtas blod



Mitt sköna gröna land, med rikedomar av guld, ska jag försvara med mitt hjärtas blod!

2010-10-13 @ 19:11:10
URL: http://tessan-r.bloggplatsen.se/
Postat av: Emilia Adolfsson

röd; blod

grön;landskap

gul; solen/ värme



Puss hedwig <33333

2010-10-13 @ 21:11:07
Postat av: Anna

röd - du är sämt !

grön - du är ful

gul - du är tjock

2010-10-14 @ 15:52:42
Postat av: Anonym

röd - kärlek

grön - peace

gul - solen

2010-10-14 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0