kvällen

hej !

oj , förlåt att jah inte bloggar så mkt men jah orkar inte ibland , xd !
men försöker att hinna mä , vill ju bli en stor bloggare , sveriges största faktsikt , kmr ta länge men jah ska fan kämpa , haha !

har nyss gjort mej iordning för kvällen , fixat håret o så , haha !
inte sånt ni gör på kvällen men men .. jah ska faktiskt ut snart .
sigrid o pappa , jah ska ut o köra gräsklippare , ska hämta ved mä den .. så ska väl ta på mej mys kläder o ta på mej stövlarna o traska ut i mörkret !

har ni tänkt på de att de blir jätte fort mörkt ute nu . xd

försöker att kolla runt lite på bloggar som ä mina ¨förebildsbloggare¨ haha , konstigt ord men jah kom på de själv , *stolt* nej men jah vette fan om de finns lr inte men nu ä dä mitt ord xd
en av mina ¨förebildsbloggare¨ ä ... foki , många fler ! :D

puuuss .. vill ni kolla fokis blogg ? www.fokis.se

Kommentarer
Postat av: Josephine

Du måste kämpa väldigt mkt om du ska bli en stor bloggare, lite liten en kanske, inge illa menat men liksom foki är ju nästan bara känd för sin stil!



Visst hon är söt men hennes blogg är jävligt tråkig! de ända man får se är hennes jädra naglar och gulliga djur, hela jädra tiden!

blir du inte trött på de!



Du måste kämpa jävligt mkt om du ska bli en känd bloggare! och förrästen! Är du fjortizzz? wb? hhaha!

Sminka dig typ när du bara är... 10 år! lite v'l onödigt kanske! eller! Här kommer några saker som är bra om man ska ha en storblogg eller vill ha:



Variera dig mkt!

minst ett inlägg i varje inlägg!

våga sticka ut!

uppdatera ungefär 4,5 gånger om dagen

ha en snygg design!



sry men eran design suger just nu!

den är så tråkig! skaffa en med färg ist!



aa som sagt eran blogg är intressant men jag just jaaag tycker du är en fjortis, en stor fjortis!



Sluta sminka dig så blir du normal ist!



Jag är 18 så de är lite skillad mot mig!!

2010-09-13 @ 20:36:43
Postat av: Anonym

du kommer aldrig bli en stor bloggare, din blogg är ju inte ens rolig! lägg upp mer bilder, dagens hiss och diss,dina åsikter, finare header m.m



a som sagt eran blogg är tråkig just nu!



inge illa menat men.. aa

2010-09-13 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0