sätt igång

hej !

ska snart ta på mej mjukisarna o ett linne , tog inte på mej de förut , åkte iväg en sväng mä bilen då.
asså vi kollade på en sak , jah , sigrid o mamma ! xd

sitter o lyssnar på justin bieber , hehe .
nej , nu orkar jah inte ha jeans på mej , jah måste byta om , mitt i inlägget , hahahahhaha xdd
första o sista gången dedär händer , :s

men en rolig sak ska ni få veta , jah ska börja mä veckans blogg , väljer ut en - tre vinnare bror på hur många som anmäler sig , haha !
i början ä dä väl inte ngn , xd
men jah får kämpa .. xddd
de ä bah att börja anmäla sig , vi tare te på fredah så får man lite att tänka o så på !

ska gå o ta lite vatten bilder mä min lilla kamera , xd haha

puss :* <3


Kommentarer
Postat av: ebba

jag vill va meeeed

MIN BLÖGG:ebbacorneliussons.blogg.se

2010-09-07 @ 06:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0